The Story - Norah Jones

蓝莓之夜


I don't know how to begin

我不知如何开始

'Cause the story has been told before

那已被诉说过的故事

I will sing along I suppose

我想我会继续歌唱

I guess it's just how it goes

我猜这是它继续的方式

And now those spring in the air

像喷泉洒向空中

I don't go down anyway

无论如何我不会坠落

I guess it's just how it goes

我猜这是它继续的方式

The story have all been told before

那已被完整的诉说过的故事

If you don't try

如果你不尝试

The light won't hit your eyes

你就看不到那份光芒

And the moon won't rise and fall in sight

也看不到月亮如何起落

 

If you don't try

如果你不尝试

The light won't hit your eyes

你就看不到那份光芒

And the moon won't rise and fall in sight

也看不到月亮如何起落

I don't know how it'll end

我不知如何结束

Though the records play

看着这些不断重播的记录

I guess it's just how it goes

我猜这是它继续的方式

The story have all been told before

那已被完整的诉说过的故事

I guess it's just how it goes

我猜这是它继续的方式

The story have all been told before

那已被完整的诉说过的故事

I guess it's just how it goes

我猜这是它继续的方式

 


评论

热度(1)

© alert. | Powered by LOFTER